رد کردن لینک ها

خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ Note 10 – تعمیر گوشی Note 10 خاموش

علل خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ Note 10  چیست؟ برای رفع مشکل چه راهکاری وجود دارد؟

خاموش شدن گوشی سامسونگ Note 10  یک اتفاق غیر منتظره است، خصوصا اگر درحال انجام کاری باشید! در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید چه دلایلی باعث خاموش شدن گوشی سامسونگ Note 10  می شوند و با چه راهکارهایی می توان این مشکل را رفع نمود.

تعمیر-گوشی-سامسونگ-note-10-خاموش

تقریبا” تمام افرادی که با انواع گوشی های هوشمند کار کرده اند با خاموش شدن ناگهانی آنها مواجه شده اند. امروزه درصد بالایی از کارهای روزمره انسان ها به واسطه گوشی ها انجام می شوند. به همین علت سلامت آنها بسیار حائز اهمیت است.
باید بدانید تلفن هایی گران قیمت و با کارایی بالای سامسونگ هم با مشکلات متفاوتی از قبیل: خاموش شدن ناگهانی، آسیب به ال سی دی و… مواجه می شوند که این مشکلات نشانه مرگ گوشی نیست و در بسیاری از موارد بدون نیاز به صرف هزینه زیاد، قابل حل هستند.

 

بررسی دلایل خاموش شدن گوشی سامسونگ Note 10

گوشی سامسونگ Note 10  مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است، یعنی از فناوری IP68  بهره برده است، اما این فناوری به معنای غوطه ور شدن به مدت طولانی در آب نمی باشد! پس اگر گوشی سامسونگ Note 10  به مدت طولانی در مواجهه با آب و گرد و غبار باشد، مسلما” آسیب می بیند.

برای پی بردن به دلایل خاموش شدن گوشی سامسونگ Note  10 تمام موارد زیر را مطالعه فرمایید:

  1. مشکلات نرم افزاری (نصب برنامه های مخرب، برنامه هایی که کامل دانلود نشده اند)
  2. مشکلات سخت افزاری (آسیب دیدن ال سی دی- ضربه شدید- مواجه با آب در مدت زمان طولانی)
  3. پر شدن حافظه
  4. خراب شدن باتری

برای عیب یابی گوشی سامسونگ Note 10  یکی پس از دیگری پیش می رویم تا علت اصلی خاموش شدن گوشی سامسونگ Note 10  مشخص شود.

تعمیر-گوشی-سامسونگ-note-10-خاموش

اگر از آن دسته افرادی هستید که از گوشی خود به خوبی مراقبت کردید و از عدم آسیب فیزیکی، مثل ضربه خوردن و یا مواجهه با مایعات مطمئن هستید، پس نگران آسیب های سخت افزاری نباشید!
مراقب آسیب های نرم افزاری باشید! گوشی سامسونگ Note 10  همانند دیگر گوشی های سامسونگ از قابلیت Safe Mode  (حالت ایمن) برخوردار است. اگر با Safe Mode  آشنا نیستید، لازم است بدانید، قابلیتی است که به واسطه آن می توانید گوشی خود را مثل روز اول راه اندازی کنید و مدتی در این حالت از آن استفاده کنید (یعنی بدون نیاز به حذف برنامه ایی به صورت خام از گوشی استفاده کنید.) اگر گوشی در حالت Safe Mode خاموش نشد، به احتمال قوی مشکل یکی از برنامه های نصب شده است، پس گوشی خود را به حالت اولیه برگردانید و برنامه های نصب شده خود را یکی پس ازدیگری بررسی کنید. (یعنی هر کدام از برنامه های نصب شده را باز کنید و با آن کار کنید تا متوجه شوید؛ هنگام کار کردن با کدام برنامه گوشی خاموش می شود.)  اما اگر خاموش شدن گوشی سامسونگ Note 10  در حالت Safe Mode  هم اتفاق بیفتد، حتما” نیاز است از یک متخصص کمک بگیرید.

خاموش شدن گوشی سامسونگ Note 10

علت دیگر خاموش شدن گوشی سامسونگ  Note 10 خراب شدن باتری است، باتری خراب منجر به خاموش شدن گوشی سامسونگ Note 10  می شود، اگر باتری گوشی شما شارژ دارد و همچنان خاموش می شود و یا درصد شارژ کم و زیاد می شود، به یک متخصص مراجعه کنید.

نکته مهمی که کم اهمیت جلوه می کند! در خیلی موارد حافظه گوشی پر می شود و اقدامی برای خالی کردن حافظه انجام نمی شود، در نظر داشته باشید کمبود حافظه منجر به خاموش شدن گوشی سامسونگ Note 10  می شود.

عوامل دیگری مانند: گرمای شدید و عدم انجام به روزرسانی ها، منجر به بروز مشکل می شوند، این نکته را درنظر بگیرید که متخصصین هر رشته بهترین و سریع ترین راهنمایی و راهکار را برای حل مشکلات ارائه خواهند داد.

برای تعمیر گوشی سامسونگ Note 10 خاموش با شماره 09122998352 تماس بگیرید

ویدئویی از تعویض بورد گوشی سامسونگ Note 10 در مرکز تعمیرات موبایل آی فیکس پارت

به گفتگو بپیوندید