رد کردن لینک ها

تعمیرات گوشی سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از معتبر ترین شرکت های تولید لوازم الکترونیکی در سراسر دنیا می باشد که گوشی های هوشمند آن طرفداران و کاربران بسیاری در همه کشور ها به خصوص در کشورمان ایران دارد.
گوشی های سامسونگ اکثرا تحت عنوان گلکسی (Galaxy) عرضه می شوند که به سری های مختلف و متنوعی تقسیم بندی می شوند که از جمله آن ها می توان به سری های پر طرفدار S ، A ، J ، M و… اشاره کرد.

تعمیرات سخت افزاری موبایل سامسونگ

تعمیرات سخت افزاری موبایل های سامسونگ شامل تمامی قطعات فیزیکی داخلی و بیرونی دستگاه مانند تاچ – ال سی دی – دوربین – اسپیکر ها – ای سی ها و….

تعمیرات نرم افزاری موبایل سامسونگ

تعمیرات نرم افزاری گوشی های سامسونگ شامل رفع مشکلات و خطاهای سیستم عامل – برنامه های جانبی و کاربردی و…. میباشد.

تعمیرات گوشی سامسونگ

تعمیرات موبایل سامسونگ چگونه انجام میشود ؟

همانطور که میدانید، یکی از پرچمداران تلفن های همراه هوشمند سامسونگ است که توانسته امروزه تعداد بسیاری از تولیدات خود را در سراسر جهان به فروش برساند. در این بین، هرچقدر که خرید و فروش این نوع تلفن های همراه افزایش پیدا می کنید، نیاز به تعمیرات موبایل سامسونگ نیز افزایش خواهد یافت.
عیب یابی و تعمیرات موبایل سامسونگ یکی از اقداماتی است که به صورت تخصصی در انحصار نمایندگی قرار دارد. در واقع با توجه به اینکه حساسیت های بالایی در زمینه استانداردهای لازم برای این کار وجود دارد، نواقص و همچنین ایراداتی که در این گوشی های موبایل به وجود می آیند را باید با توجه به استانداردهای دقیقی مورد بررسی قرار داد. ممکن است ایراداتی که در این زمینه وجود دارد مربوط به سخت افزار یا نرم افزار باشد. کارشناسانی که در زمینه تعمیرات موبایل سامسونگ فعالیت می کنند معمولا با چندین سال مهارت و تجربه اقدام به انجام این کار می کنند و در خصوص تعمیراتی که در زمینه سخت افزاری و همچنین نرم افزاری گوشی انجام می دهند از بروزترین ابزارآلات و همچنین امکانات الکترونیکی که مطابق با آخرین معیارها و استانداردهای جهانی است کار می کنند. مجموعه iFixPart با 12 سال سابقه فعالیت در حوزه تعمیرات انواع موبایل هوشمند توانایی تعمیر تمامی مشکلات تلفن همراه شما را دارست. تعمیرات موبایل سامسونگ در واقع با استفاده از قطعات اصلی و همچنین لوازم اورجینال برند سامسونگ انجام می گیرد. تعمیرات این نوع گوشی های همراه به دلیل برند محبوب و همچنین جهانی که دارد تقریبا در تمامی شهرها امکان پذیر است و شما میتوانید همچنین از نمایندگی های سامسونگ که iFixPart نیز یکی از نمایندگان معتبر این برند میباشد در این زمینه کمک بگیرید.

تعمیرات موبایل سامسونگ

تعمیرات تخصصی و تضمینی موبایل سامسونگ خود را به ما بسپارید.

مجموعه ای فیکس پارت با 12 سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات تخصصی انواع موبایل دارای کادر متخصص و جدیدترین امکانات و متد های تعمیرات طبق استاندارد های جهانی میباشد و این موارد میتواند دلیل منطقی و خوبی باشد تا شما کارهای تعمیرات موبایلتان را به ما بسپارید.

سوالات و مشکلات متداول گوشی های سامسونگ

  • تعمیر و تعویض باتری سامسونگ
  • رفع مشکلات نرم افزاری سامسونگ
  • بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد سامسونگ
  • تست سلامت و کارکرد گوشی سامسونگ
  • رفع مشکلات و نواقص موجود در گوشی سامسونگ
  • رفع مشکل و تعویض هارد سامسونگ
  • تعویص و تعمیر تاچ و ال سی دی سامسونگ
  • رفع مشکلات تغذیه تعمیرات موبایل سامسونگ
  • رفع مشکلات و تعویض اسپیکر و میکروفون سامسونگ
  • تعمیرات و تعویض صفحه نمایش سامسونگ
  • رسوب گیری داخلی گوشی سامسونگ
  • رفع مشکل پریدن آنتن و مشکلات مربوط به سیمکارت
  • رفع مشکلات مربوط به ریست شدن دستگاه
  • رفع مشکلات شارژ نشدن دستکاه
  • رفع مشکلات عدم بازدهی مناسب باتری
  • سرویس کردن قطعات و تست کارکرد موبایل سامسونگ
  • رفع مشکلات سوکت های گوشی سامسونگ
تعمیرات گوشی سامسونگ

1- آیا پس از تعمیرات موبایل اطلاعاتم حذف میشود؟

این مورد تماما بستگی به نوع آسیب دیدگی گوشی شما دارد و برای اطمینان از این موضوع میبایست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

2- گوشی موبایل سامسونگم ناگهانی خاموش شده است راهکار چیست؟

بهترین راهکار نگهداشتن دکمه های هوم و ولوم و قفل صفحه با هم میباشد اگر مشکل نرم افزاری باشد با این عمل ریست صورت گرفته و دستگاه روشن میشود اگر این روش جوابگو نبود با ما تماس حاصل فرمایید

تعمیرات موبایل سامسونگ

1-علت داغ شدن گوشی موبایل سامسونگم چیست؟

این امر دلایل بسیاری دارد که میتوان به اجرای برنامه یا بازی سنگین – وجود ویروس و یا برنامه مخرب در دستگاه و… باشد برای اطمینان از این موضوع با ما تماس بگیرید

2- حین کارکردن با یک برنامه ناگهان تلفنم هنگ میکند

این امر نیز میتواند دلایل بسیاری داشته باشد که از جمله آنها بهینه نبودن نرم افزار – فشار وارد کردن نرم افزار به پردازنده موبایل و… اشاره نمود.

تعمیرات-موبایل-سامسونگ
1

تعمیرات گلس موبایل سامسونگ

یکی از رایج ترین مشکلاتی که در زمینه استفاده از گوشی های هوشمند ممکن است به آن بر بخورید خرابی و یا شکستگی گوشی های سامسونگ است. بسیاری از افرادی که در زمینه تعمیرات گوشی همراه به نمایندگی ها مراجعه میکنند، میخواهند مشکل ضرب دیدگی و یا شکستن صفحه نمایش گوشی خود را برطرف کنند. در نتیجه تعمیر و تعویض گلس گوشی سامسونگ یکی از مهم ترین بخش های تعمیرات موبایل سامسونگ است. ضربه دیدن و همچنین شکستگی صفحه نمایش یا گلس، ممکن است که بر اثر بی دقتی در این زمینه باشد اما در بیشتر اوقات شما میتوانید با مراجعه به نمایندگی های سامسونگ این مشکل را به آسانی حل کنید. گلس گوشی همان شیشه جلویی و محافظ ال سی دی شما خواهد بود که وظیفه محافظت از گوشی تلفن همراه را برعهده دارد.

تعمیرات-موبایل-سامسونگ
2

تعمیرات و تعویض تاچ موبایل سامسونگ

از دیگر مشکلاتی که ممکن است برای گوشی سامسونگ شما پیش بیاید می توان به مشکلات مربوط به تاچ های گوشی اشاره کرد. معمولا اما روند تعویض تاچ یک قیمت مشخص و همگانی ندارد و به همین دلیل هم ممکن است که شما مجبور به پرداخت هزینه های اضافی شوید پس بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که به نمایندگی مراجعه کنید تا نیازی نباشد که هزینه های اضافی پرداخت کنید. همچنین ممکن است که مرکز موبایل نامعتبر حین تعمیرات موبایل سامسونگ از قطعات فیک و بی کیفیت استفاده کنند که باعث بروز مشکلات بیشتری در تاچ گوشی شما خواهد شد. برای جلوگیری از بروز اینگونه مشکلات، واحدهای نمایندگی به صورت روزانه آماده به تعمیر و تعویض تاچ های موبایل سامسونگ هستند و متخصصانی که در این زمینه دوره دیده و کارورزیده هستند به شما کمک خواهند کرد که در کوتاه ترین زمان و با بهترین قطعات گوشی همراه خود را مجددا مورد استفاده قرار دهید.

تعمیرات-موبایل-سامسونگ
3

شناسایی نشدن سیم کارت در موبایل های سامسونگ

یکی از مشکلاتی که در زمینه تعمیرات موبایل سامسونگ به میان می آید شناسایی نشدن سیم کارت است. این مشکل در گوشی های جدید که مشکل رجیستری هم دارند بسیار دیده می شوند. ممکن است که حتی شما با مشکلات دیگری از جمله نخواندن سیم کارت و عدم سرویس دهی رو به رو شوید و به طور کل میتوان گفت که دلیل اصلی آن هم اختلالات نرم افزاری است و گاهی ممکن است مربوط به سخت افزار نیز باشد. متخصصانی که در زمینه تعمیرات موبایل سامسونگ فعالیت می کنند برای حل چنین مشکلاتی دوره دیده اند و به طور کل به شما کمک خواهند کرد که با شناسایی تلفن همراه خود و مشکلات آنها را به آسانی حل کنید.

تعمیرات-موبایل-سامسونگ
4

خالی شدن شارژ موبایل های سامسونگ

اگر شما نکاتی که در زمینه شارژ تلفن همراه مدنظر است را رعایت نکنید به طور حتم حین شارژ کردن آن با مشکل روبرو خواهید شد و چه بسا که به سخت افزارهای خود نیز آسیب وارد کنید. گاهی ممکن است که اختلال در شارژ به دلیل عملکرد باتری شما باید اما بعضا دلایل دیگری هم دارد. کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می کنند به آسانی این مشکل گوشی شما را حل خواهند کرد.

تعمیرات موبایل سامسونگ کاری نیست که شما بتوانید به خودی خود آن را انجام دهید. ممکن است که شما تصور کنید مشکل از سخت افزار است در صورتی که مربوط به نرم افزار باشد. بهترین کاری که در این زمینه میتوانید انجام دهید این است که به یک متخصص در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کنید.