رد کردن لینک ها

تعمیر یا تعویض دکمه ولوم سامسونگ Note 10

دکمه ولوم گوشی های سامسونگ یکی از قطعات آسیب پذیر به شمار می رود. چرا که دائما در معرض استفاده شدن قرار می گیرند. به همین علت بدین منظور باید برای تعمیر یا تعویض دکمه ولوم سامسونگ note 10 خودتان را آماده کنید. عوامل مختلفی وجود دارند که باعث خواهند شد تا دکمه ولوم دچار مشکل شود. به همین علت قصد داریم تا شما را با این موارد آشنا سازیم تا از با رعایت و توجه به آن ها خودتان را از هزینه های اضافی دور کنید. همراه ما باشید.

وارد شدن ضربه؛ از عمده دلایل تعمیر یا تعویض دکمه ولوم سامسونگ note 10

ضربه یکی از دلایلی است که منجر به خرابی دکمه ولوم می شود. وارد شدن ضربه باعث می شود تا فبلت گوشی فشار بالایی را تحمل کند و در نهایت در آن شکستگی به وجود بیاید. گاهی اوقات نیز وارد شدن ضربه باعث از کار افتادن کامل خواهد شد. از این رو حتما باید از گزینه هایی که باعث ضربه به دکمه ولوم می شوند، جلوگیری نمایید.

آب خوردگی گوشی؛ از دیگر دلایل موجود

دومین دلیلی که باعث می شود تا شما نسبت به تعمیر یا تعویض دکمه ولوم سامسونگ note 10 اقدام نمایید، آب خوردگی گوشی می باشد. اگه آب به داخل بدنه گوشی شما نفوذ پیدا کند، در آن صورت عملکرد دکمه ولوم با مشکل مواجه خواهد شد و شما به یک تعمیر گسترده نیاز پیدا خواهید کرد. این آب خوردگی می تواند به دلیل بارش باران و یا افتادن گوشی شما در داخل مایعات مختلف باشد.

دکمه ولوم در گوشی های هوشمند کاربردهای زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به کم و زیاد کردن صدا و یا گرفتن عکس از صفحه گوشی اشاره کرد. از این رو اگر می خواهید کارهایتان با اختلال مواجه نشود، از عوامل ذکرشده دوری نمایید.

برای تعمیر گوشی موبایل خود با شماره 02166705285 تماس بگیرید

لیست تمامی قطعات و خدمات قابل ارائه برای گوشی موبایل سامسونگ Note 10

برای تعمیر گوشی موبایل خود با شماره 02166705285 تماس بگیرید

سایر خدمات تعمیراتی گوشی موبایل سامسونگ Note 10 در مجموعه تعمیراتی آی فیکس پارت

به گفتگو بپیوندید