رد کردن لینک ها

تعویض باتری سامسونگ S10e

تعویض باتری گوشی S10e

باتری اورجینال گوشی S10e

گوشی سامسونگ se10

خرید باتری اورجینال گوشی سامسونگ S10e

شما مشتری عزیز میتوانید باتری اورجینال و اصلی گوشی موبایل سامسونگ s10e را از مرکز تخصصی تعمیرات و فروشگاه قطعات آی فیکس پارت خربداری و تعویض نمایید.

تضمین سلامت و اورجینال بودن باتری

کیفیت تمامی قطعات ارائه شده در مرکز تخصصی موبایل آی فیکس تضمینی میباشد و شما مشتری عزیز میتوانید با خیال آسوده از خدمات این مجموعه بهره مند شوید

قیمت مناسب

مرکز تخصصی موبایل آی فیکس پارت همواره در تلاش است تا تمامی قطعات و خدمات خود را با پایین ترین قیمت ممکن به مشتریان گرامی ارئه نماید.

دلایلی که منجر به تعویض باتری گوشی S10e میشود:

یکی از متداول ترین مشکلات گوشی های تلفن همراه معمولا پس از گذشت یک سال از استفاده از آن اتفاق می‌افتد ضعیف شدن باتری گوشی و کم شدن بازدهی و کارایی آن پس از یک بار شارژ کامل می باشد. این مشکل در تمام گوشی های تلفن همراه هوشمند طبیعی می‌باشد و تنها راه برای جلوگیری از زودتر اتفاق افتادن آن این است که به صورت اصولی از گوشی استفاده نماییدکه مهمترین آن عدم استفاده از گوشی تلفن همراه هنگام شارژ می باشد که بسیار سخت و برای خیلی از کاربران غیر ممکن می باشد! با این اوصاف تنها راه باقی مانده برای بازگردانی گوشی به بازدهی اولیه از لحاظ نگهداری شارژ تعویض باتری آن می باشد.

مرکز تعمیرات تخصصی آی فیکس پارت با داشتن مهارت کافی و قطعات اصلی و اورجینال انتخاب مناسبی برای شما جهت تعویض باتری گوشی موبایل سامسونگ S10e می باشد

تمامی قطعات تعویض شده در مرکز تخصصی تعمیرات موبایل آی فیکس پارت دارای گارانتی اصالت کالا می باشد و شما مشتری عزیز میتوانید با خیالی آسوده تعویض باتری گوشی موبایل سامسونگ خود را به ما بسپارید.

یکی از مسائلی که خیلی از کاربران را مانع از تعویض باتری گوشی خود پس از کم شدن بازدهی آن می کند میکند باز شدن گوشی میباشد که این اتفاق باعث می شود گوشی از حالت فابریک خارج شود اما لازم است بدانید با پیشرفت نرم افزار های تخصصی عیب یابی موبایل امکان تشخیص دلیل باز شدن گوشی فراهم است و متخصصان این حوزه با استفاده از این امکانات زمان فروش گوشی میتوانند عدم تعمیر و یا تعویض قطعات دیگر گوشی را تایید کند پس از این نظر نیز از لحاظ تعویض باتری موبایل مشکلی وجود ندارد گوشی شما افت قیمت نخواهد شد.

قیمت باتری گوشی سامسونگ S10e به چه صورت میباشد؟

به دلیل مصرفی بودن باتری و بازدهی کوتاه تر نسبت به سایر قطعات موبایل  قیمت باتری نسبت سایر قطعات پایین تر و معقول تر می باشد برای مثال اگر تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ S10e دچار مشکل شود و نیاز به تعویض داشته باشد قیمتی حدود ۴ برابر باتری میبایست هزینه نمایید.

مرکز تخصصی تعمیرات موبایل آی فیکس پارت خدمات تعویض باتری سامسونگ برای شما انجام خواهد داد با ما در تماس باشید.

تعمیرات گ.شی s10e

لیست تمامی قطعات و خدمات قابل ارائه برای گوشی موبایل سامسونگ S10e

ویدئویی از تعویض باتری گوشی موبایل سامسونگ S10e در مرکز تعمیرات موبایل آی فیکس پارت

به گفتگو بپیوندید