رد کردن لینک ها

تعویض باتری گوشی سامسونگ S10 Plus

گوشی-سامسونگ-S10-PLUS

تعویض باتری گوشی سامسونگ S10 Plus

تکنولوژی در لحظه پیشرفت می کند! کمپانی های بزرگ تولید موبایل به فکر محصولات متنوع با قیمت های متفاوت هستند تا بتوانند نیاز هر قشری از مردم را پوشش دهند. تا 1 سال پیش هیچ کس به فکر ویروس نوظهوری نبود که به راحتی منتشر شود و دنیا را در دست خود بگیرد! حتی  کودک 7 ساله هم برای تحصیل مجبور به استفاده از گوشی شده است! امروزه لزوم استفاده از گوشی موبایل با کیفیت بالا پر واضح است. گوشی سامسونگ S10 Plus از مدل های با کیفیت برند سامسونگ است، اگر احساس می کنید که نیاز به تعویض باتری گوشی سامسونگ S10 Plus  خود دارید و باتری آن کیفیت اولیه را ندارد، در ادامه با ما همراه باشید.

بررسی دلایل کاهش بازدهی شارژ باتری گوشی سامسونگ S10 PLUS

به چه علت  پیشرفته ترین و جدیدترین انواع گوشی  هم نیاز به تعویض باتری پیدا می کنند؟ چون اگر شما به بهترین نحو ممکن هم از باتری گوشی خود نگهداری کنید و به باتری آسیبی نرسانید، باتری عمر مفیدی دارد و پس از گذشت مدت زمانی کیفیت اولیه خود را از دست می دهد.

مهم ترین عوامل تعیین کننده کیفیت یک گوشی، قطعا” باتری آن است چون منبع تغذیه گوشی می باشد. در ادامه این مقاله با آی فیکس پارت همراه باشید تا در مورد ضرورت تعویض باتری گوشی سامسونگ S10 PLUS  بیشتر بدانید.

گوشی سامسونگ S10 Plus  از گوشی های به روز و گران قیمت برند سامسونگ است. باتری آن از نوع لیتیوم و داخلی است (در اصطلاح جداناپذیر) و 4100 میلی آمپر ظرفیت دارد (هرچه ظرفیت باتری موبایل بیشتر باشد، مصرف انرژی کمتر است و مدت زمان نگهداری شارژ بیشتر می شود.) یعنی باتری گوشی سامسونگ S10 Plus در مدت زمان کمتر از 2 ساعت شارژ می شود. برای تعویض  باتری گوشی سامسونگ  S10 plus قطعا نیاز به یک تعمیرکار متخصص دارید، چون شما به راحتی نمی توانید پشت گوشی خود را باز کنید و باتری جدید را جایگذاری نمایید!

چه زمان نیاز به تعویض باتری گوشی سامسونگ S10 Plus است؟

یک سری علائم وجود دارند که شما با بررسی آنها می توانید متوجه شوید که نیاز به تعویض باتری گوشی سامسونگ S10 plus دارید یا خیر؟

۱- باتری با وجود داشتن شارژ ناگهان خاموش می شود

تنها زمانی می توانید گوشی خود را روشن کنید که به برق باشد.

بیشتر شدن دفعات شارژ.

شارژ باتری گوشی سامسونگ S10 Plus نوسان دارد.

داغ شدن بیش از حد گوشی

گوشی شما سریعا شارژ و سریعا دشارژ میشود.

اگر هر کدام از علائم بالا وجود دارند، با احتمال خیلی قوی زمان تعویض باتری گوشی سامسونگ S10 Plus است! برای اطمینان بیشتر می توانید از برنامه های تست سلامت باتری استفاده نمایید.

اهمیت اصل بودن در تعویض باتری گوشی سامسونگ S10 Plus

اساسا خرید باتری اورجینال و با ضمانت، هزینه بیشتری به نسبت باتری کپی و بی ضمانت دارد، باتری؛ عامل روشن نگه دارنده گوشی است، استفاده از یک باتری غیر اصل برای گوشی سامسونگ S10 Plus مسلما درست نیست! چون باتری کپی کارایی کمی دارد و علاوه بر نیاز به هزینه مجدد، خطرناک هم هست!

قطعات جانبی آی فیکس پارت همگی اورجینال و با ضمانت هستند، به راحتی می توانید تعویض باتری گوشی سامسونگ S10 Plus خود را به ما بسپارید

برای انجام تمامی خدمات مرتبط با تعویض یا تعمیر باتری سامسونگ S10 PLUS خود میتوانید مستقیما با کارشناسان متخصص ما در ارتباط باشید . استعلام قیمت به روز و پایین ترین قیمت را از ما بخواهید.

به گفتگو بپیوندید