رد کردن لینک ها

تعمیرات برد سامسونگ S8 – تعمیرات برد سامسونگ اس 8

برد گوشی را می توان در بین اصلی ترین قطعات هر تلفن همراهی جای داد که می تواند وظایف مختلفی را به انجام برساند. همین مورد باعث می شود تا خرابی آن شما را با مشکل روبه رو کند. دلایل زیادی وجود دارند که شما را به سمت تعمیر برد سامسونگ S8 می کشاند از جمله آن ها می توان به استفاده از باتری ها و شارژهای فیک اشاره کرد. در ادامه به بررسی این مورد خواهیم پرداخت که چرا این دو گزینه می توانند به برد گوشی شما آسیب وارد کنند. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

حضور باتری ها و شارژرهای تقلبی و گسترش نیاز به تعمیر برد سامسونگ S8

متاسفانه به دلایل مختلف باتری ها و شارژرهای تقلبی زیادی در بازار موجود هستند. گزینه های تقلبی از هزینه های پایین تری برخوردار می باشند. به همین علت بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا آن ها را خریداری کنند. ولی نمی دانند شاید در ظاهر قیمت پایینی دارند ولی به مرور می توانند هزینه های بیشتری را با خود به همراه داشته باشند.

باتری ها و شارژرهایی که اورجینال نیستند، می توانند تاثیر بسیار منفی را بر روی گوشی های موبایل به خصوص برد آن ها بگذارند. از این رو پیشنهاد ما به شما این بوده که اگر باتری و یا شارژر شما به هر دلیلی خراب شد، از گزینه های اورجینال و اصل دوباره بهره ببرد. شاید مجبور باشید هزینه های بالاتری را نسبت به گزینه های فیک پرداخت کنید ولی خیالتان از سلامت گوشی تان تا حدودی راحت خواهد شد.

پس با صرف هزینه های بالاتر خودتان را از شر تعمیر برد سامسونگ S8 خلاص کنید. البته لازم به ذکر این نکته می باشد که حتما از تعمیرگاه های مجاز این کار بهره ببرید تا باتری ها و شارژهای تقلبی را به نام فیک به فروش نرسانند.

برای تعمیر گوشی موبایل خود با شماره 02166705285 تماس بگیرید

لیست تمامی قطعات و خدمات قابل ارائه برای گوشی موبایل سامسونگ S8

برای تعمیر گوشی موبایل خود با شماره 02166705285 تماس بگیرید

سایر خدمات تعمیراتی گوشی موبایل سامسونگ S8 در مجموعه تعمیراتی آی فیکس پارت

به گفتگو بپیوندید