رد کردن لینک ها

تعمیر گوشی سامسونگ آب خورده Note 20 – تعمیرات سامسونگ نوت 20 آب خورده

تعمیر گوشی سامسونگ آب خورده Note 20

همیشه یکی از نگرانی های افراد بوده است. چرا که بسیاری از افراد فکر می کنند که در صورت برخورد آب با گوشی، امکان درست شدن آن وجود ندارد و کلا بی خیال آن می شوند. البته لازم به ذکر این نکته می باشد که در نود درصد از مواقع نمی توانید متوجه شوید که اصلا دلیل خرابی گوشی شما به خاطر آب خوردگی است؛ چرا که شاید آب و یا هر نوع مایعی به صورت اتفاقی و دور از چشم شما وارد قسمت های درونی تلفن همراه شده است. به همین علت قصد داریم تا در ادامه این مطلب شما را با نشانه های یک گوشی آّب خورده آشنا کنیم تا راحت تر بتوانید نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

1. مشکلات مربوط به آنتن؛ از اصلی ترین نشانه ها برای تعمیر گوشی سامسونگ آب خورده note 20
از جمله رایج ترین نشانه های گوشی آب خورده سامسونگ نوت 20 را می توانید در آنتن آن مشاهده کنید. یعنی هر چند ساعت یک بار آنتن پرش دارد و یا به طور کامل از آنتن دهی خارج می شود. در صورتی که با این مشکل برخورد کردید، در سریع ترین زمان ممکن به یک مرکز تعمیرات متخصص مراجعه کنید.
2. مشکلات مربوط به صفحه نمایش
آب خوردگی تلفن همراه می تواند بر روی صفحه نمایش نیز اثر خود را بگذارد و باعث سفیدی یا سیاهی آن شود. در این صورت دید شما نیز محدود خواهد شد و کمتر می توانید بر روی کارهایی که انجام می دهید، کنترل داشته باشید.
3. مشکلات مربوط به نور و روشنایی
از دیگر نشانه هایی که شما را نیازمند تعمیر گوشی سامسونگ آب خورده note 20 خواهد کرد، افت نور است. گاهی اوقات زمانی که گوشی با آب برخورد می کند، نور و روشنایی صفحه نمایش آن دچار افت و کاهش می شود.
گزینه های ذکرشده در بین مهم ترین نشانه هایی قرار می گیرند که در صورت آب خوردگی گوشی تان می توانید با آن ها مواجه شوید. از این رو برای اینکه به تعمیرات نیاز نداشته باشید، باید راهکارهای مراقبتی بیشتری را در پیش بگیرید.

برای تعمیر گوشی موبایل خود با شماره 02166705285 تماس بگیرید

لیست تمامی قطعات و خدمات قابل ارائه برای گوشی موبایل سامسونگ Note 20

سایر خدمات تعمیراتی گوشی موبایل سامسونگ Note 20 در مجموعه تعمیراتی آی فیکس پارت

برای تعمیر گوشی موبایل خود با شماره 02166705285 تماس بگیرید

به گفتگو بپیوندید