رد کردن لینک ها

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ Note 20

بسیاری از افراد فکر می کنند که شکسته شدن گلس آن ها به معنای خداحافظی با تلفن همراهشان است. در حالی که می توانند برای تعویض گلس یا شیشه شکسته سامسونگ note 20 خود به معتبرترین تعمیرگاه ها مراجعه نمایند و این مشکل را نیز حل کنند. این بخش از تعمیرات، در بین مواردی قرار می گیرد که از اهمیت بالایی برخوردار است و نیازمند متخصصان با تجربه می باشد. 

متخصصان برای این کار مراحل مختلفی را پشت سر می گذارند که در ادامه این مطلب به بررسی این مراحل و شیوه انجام آن ها خواهیم پرداخت. پس تا انتها ما را همراهی کنید.

تعویض گلس یا شیشه شکسته سامسونگ note 20

با قدم های تعویض گلس یا شیشه شکسته سامسونگ note 20 آشنا شوید

انجام مراحل مربوط به تعمیرات گلس بسیار پیشرفته و تخصصی است و افراد فعال در این حوزه باید با دقت بالایی از قدم های زیر پیروی کنند:

1.     در قدم اول از تعمیرات متخصص باید گلس شکسته شده را از گوشی جدا کند.

2.     در قدم دوم نیاز به تعویض گلس است. گلس باید بر روی ال سی دی گوشی قرار بگیرد و سپس بر روی یک دستگاه قرار داده شده تا عملیات پرس کاری انجام گردد.

3.     گام سوم بستگی به شرایط دارد. گاهی اوقات در هنگام جای انداختن گلس، شاهد حباب هایی خواهید بود. در آن صورت باید نسبت به حباب زدایی اقدام گردد.

4.     نصب پنل ال سی دی آخرین مرحله ای است که در تعویض گلس یا شیشه شکسته سامسونگ note 20 باید به انجام رساند.

 

تمامی چهار مرحله ذکرشده باید با دقت بسیار بالایی انجام شود. چرا که حساسیت مخصوص خود را دارد و در صورت اشتباه ممکن است به ساختمان داخلی گوشی آسیب وارد گردد. به همین علت اگر متوجه شکستگی گلس در گوشی خود شده اید، حتما بهترین متخصصان را در این زمینه پیدا کنید.

 

 

برای تعمیر گوشی موبایل خود با شماره 02166705285 تماس بگیرید

لیست تمامی قطعات و خدمات قابل ارائه برای گوشی موبایل سامسونگ Note 20

سایر خدمات تعمیراتی گوشی موبایل سامسونگ Note 20 در مجموعه تعمیراتی آی فیکس پارت

برای تعمیر گوشی موبایل خود با شماره 02166705285 تماس بگیرید

به گفتگو بپیوندید