رد کردن لینک ها

تعویض قاب پشت سامسونگ S20 با پایین ترین قیمت در آی فیکس

یکی از بدترین اتفاقاتی که می تواند برای هر فردی بیفتد، این بوده که قاب پشتی تلفن همراه او بشکند. این اتفاق غالبا برای افرادی به وجود می آید که از قاب های محافظتی استفاده نمی کنند؛ چرا که باعث می شوند تا زیبایی گوشی آن طور که باید به چشم نیاید. به همین علت این دسته از افراد باید بسیار مراقبت باشند تا از این دسته مشکلات دوری کنند. از جمله موارد مهم در رابطه با این موضوع هزینه هایی است که این اتفاق می تواند با خود به همراه داشته باشد. به خاطر اهمیتی که این موضوع با خود به همراه دارد، در این مطلب به بررسی هزینه های مربوط به یک مدل از گوشی ها خواهیم پرداخت. پس تا انتها با موضوع تعویض قاب پشت سامسونگ s20 همراه ما باشید.

تعویض قاب پشت سامسونگ s20

آیا تعویض قاب پشت سامسونگ s20 یک امر هزینه بردار است یا خیر؟

به طور تعمیرات گوشی هزینه های متغیری را با خود به همراه دارد و با توجه به نوع مشکل می تواند کم یا زیاد باشد. خوشبختانه شکستن قاب گوشی مشکلات چندان زیادی را برای گوشی به همراه نخواهد داشت و تنها نمای نه چندان جالبی را به گوشی شما می دهد. از این رو باید حواستان جمع باشد و از روش هایی استفاده کنید که احتمال رخ دادن این مشکل را به حداقل می رساند.

حالا سوالی که به وجود می آید این بوده که هزینه تعویض قاب پشت سامسونگ s20 چه مقدار است. این مورد از تعمیرات گوشی هزینه چندان بالایی را به خود اختصاص نداده است و شما با خیال راحت می توانید نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. ولی این دلیل نمی شود که مراقبت های لازم را انجام ندهید. به عنوان مثال تصور کنید گوشی شما از دستتان افتاد ولی به جای قاب پشتی، ال سی دی آن دچار شکستگی شد.

در این صورت باید هزینه های بالایی را خرج کنید تا بتوانید دوباره از گوشی خود استفاده کنید. پس بهره بردن از گلس های ضخیم و قاب های باکیفیت را در اولویت قرار دهید.

برای تعمیر گوشی موبایل خود با شماره 02166705285 تماس بگیرید

لیست تمامی قطعات و خدمات قابل ارائه برای گوشی موبایل سامسونگ S20

برای تعمیر گوشی موبایل خود با شماره 02166705285 تماس بگیرید

سایر خدمات تعمیراتی گوشی موبایل سامسونگ S20 در مجموعه تعمیراتی آی فیکس پارت

به گفتگو بپیوندید