رد کردن لینک ها

تعمیر یا تعویض باتری سامسونگ S20

باتری گوشی یکی از اساسی ترین قطعاتی به حساب می آید که در انتخاب آن باید نهایت دقت و توجه را داشته باشید. چرا که می توان از باتری، در کنار مادربرد، به عنوان قلب گوشی یاد کرد که در صورت بروز هر گونه مشکل، کارهای شما را با اختلال روبه رو می کند. به همین علت اگر به هر دلیلی باتری گوشی شما نیاز به تعویض داشت، آن را به صورت اورجینال تهیه کنید. عدم رعایت این نکته باعث بروز مشکلات متعددی خواهد شد. از این رو تا انتهای مطلب با نکات تعمیر یا تعویض باتری سامسونگ S20 همراه ما باشید.

اگر در زمان تعمیر یا تعویض باتری سامسونگ S20 از باتری اورجینال استفاده نکنید، ممکن است با این خطرات مواجه شوید

اورجینال و اصل بودن باتری یکی از مهم ترین اصولی است که هر فردی باید از آن پیروی کند. از آنجایی که نمونه های تقلبی باتری در بازار زیاد است، باید از جای مطمئن خرید خود را انجام دهید و یا حداقل روزمه آن را مورد بررسی قرار دهید. از جمله مشکلاتی که باتری تقلبی می تواند با خود به همراه داشته باشد، شامل گزینه های زیر می شوند:

  1. شارژدهی ضعیف را می توان از اصلی ترین ضعف های باتری های تقلبی به شمار آورد.
  2. عمر مفید باتری های اورجینال نسبت به گزینه های تقلبی بیشتر است. یعنی به طور میانگین باتری های اورجینال می توانند از یک تا دو سال قدرت شارژدهی بالایی را از خود به نمایش بگذارند؛ در صورتی که این مقدار در باتری های تقلبی به 2 تا 5 ماه کاهش پیدا می کند.
  3. بدترین مشکلی که باتری های تقلبی می تواند برای تلفن همراه شما به وجود بیاورد، داغ شدن گوشی است. داغ شدن گوشی باعث کند شدن عملکرد گوشی می شود و می تواند بر روی قطعات دیگر نیز اثر منفی خود را بگذارد.

از این رو قبل از اینکه تعمیر یا تعویض باتری سامسونگ S20 را نهایی کنید، حتما از اصل و اورجینال بودن آن خیالتان را راحت کنید تا بعدها دچار مشکلات ذکرشده نشوید.

برای تعمیر گوشی موبایل خود با شماره 02166705285 تماس بگیرید

لیست تمامی قطعات و خدمات قابل ارائه برای گوشی موبایل سامسونگ S20

برای تعمیر گوشی موبایل خود با شماره 02166705285 تماس بگیرید

سایر خدمات تعمیراتی گوشی موبایل سامسونگ S20 در مجموعه تعمیراتی آی فیکس پارت

به گفتگو بپیوندید