رد کردن لینک ها

تعمیر گوشی سامسونگ آب خورده S10

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که در صورت آب خورده شدن گوشی تان چه کاری باید انجام دهید؟ حتما اولین جوابی که به ذهن شما می رسد این بوده که سریعا به مرکز تعمیر مراجعه کنیم. تصور کنید که تا چند ساعت پیش رو شما امکان رجوع نخواهید داشت. نمی توانید تا آن موقع صبر کنید و هیچ کار خاصی را انجام دهید. شاید استفاده از روش های سنتی هنوز هم بد نباشد. به همین علت اگر گوشی شما S10 است و می خواهید با این روش آشنا شوید، پس این مطلب را از دست ندهید. با نکته قبل از تعمیر گوشی سامسونگ  آب خورده S10 همراه ما باشید.

 

قبل از رفتن به مرکز خرید برای تعمیر گوشی سامسونگ  آب خورده S10، این کار را انجام دهید

اگر گوشی شما دچار آب خوردگی شده است، قبل از اینکه آماده شوید و آن را به یک مرکز تعمیرات بسپارید، سعی کنید از روش هایی بهره ببرید که بتوانند میزان آسیب یا خسارت را تا حد امکان کاهش دهند. برای این امر نیز یک روش ویژه در نظر گرفته شده است و آن قرار دادن گوشی در داخل کیسه برنج و یا ژل سیلیکا می باشد.

برنج و ژل سیلیکا از این قابلیت برخوردار هستند تا رطوبت و نم را در مقادیر بسیار بالا جذب کنند. به همین دلیل استفاده از این روش باعث خواهد شد تا شما بتوانید تا حدودی گوشی خودتان را قبل از تعمیر نجات دهید.

نکته ای که در این باره وجود دارد، این بوده که برنج و ژل ذکرشده را به گونه ای استفاده کنید که تمام تلفن همراه شما را بپوشاند. همچنین قرار دادن آن در کنار بخاری و یا شومینه نیز یک ایده ناب به شمار می رود.

پس از قبل از رفتن تعمیر گوشی سامسونگ  آب خورده S10 از انجام دادن روش ذکرشده غافل نشوید.

برای تعمیر گوشی موبایل خود با شماره 02166705285 تماس بگیرید

لیست تمامی قطعات و خدمات قابل ارائه برای گوشی موبایل سامسونگ S10

 

برای تعمیر گوشی موبایل خود با شماره 02166705285 تماس بگیرید

سایر خدمات تعمیراتی گوشی موبایل سامسونگ S10 در مجموعه تعمیراتی آی فیکس پارت

به گفتگو بپیوندید