رد کردن لینک ها

تعمیر برد سامسونگ S10 – تعویض برد سامسونگ S10

برد گوشی های سامسونگ تشکیل شده از هفت قسمت می باشد که هر کدام از آن ها اهمیت بالایی را دارند و می توانند بر روی عملکرد گوشی تاثیرگذار باشند. وجود هر گونه ایراد در این بخش از گوشی، می تواند باعث یک عملکرد ضعیف شوند و باعث به وجود آمدن مشکلات متعددی گردند. دلایل گوناگونی وجود دارند که باعث خواهند تا شما به تعمیر برد سامسونگ S10 نیاز داشته باشید. از جمله این موارد می توان به اجرای بازی های سنگین اشاره کرد. شاید در ابتدا این موضوع برای شما عجیب باشد ولی در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا این دسته از بازی ها باعث وارد شدن آسیب به برد می شوند. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 تاثیر مستقیم اجرای بازی های سنگین با تعمیر برد سامسونگ S10

برخی از تلفن ها ظرفیت بالایی ندارند و نمی توانند خیلی از گرافیک ها را تحمل کنند. برخی از بازی ها وجود دارند که بسیار سنگین هستند و گرافیک بسیار بالایی دارند. به همین علت اگر این دسته از بازی ها را در گوشی خود داشته باشید، بعد از مدتی بازی کردن متوجه داغ شدن بیش از حد قسمت پشتی گوشی خواهید شد. چرا که باتری بیش از حد در حال مصرف شدن است و همین مورد می تواند گرمای بیش از حدی را تولید کند.

از این رو به مرور متوجه خواهید شد که عملکرد تلفن همراه با مشکل مواجه شده است و نمی توانید آنطور که باید به راحتی از آن استفاده کنید. همچنین پیشنهاد ما به شما این بوده که از خنک کننده های مخصوص بهره ببرید.  البته گوشی های سامسونگ اس 10 جزو پرچم دارها بوده و می توانند بسیار قوی باشند. ولی در هر صورت پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از تعمیر برد سامسونگ S10 سعی کنید، بازی های کمتری را در گوشی خود نگه دارید.

برای تعمیر گوشی موبایل خود با شماره 02166705285 تماس بگیرید

لیست تمامی قطعات و خدمات قابل ارائه برای گوشی موبایل سامسونگ S10

برای تعمیر گوشی موبایل خود با شماره 02166705285 تماس بگیرید

سایر خدمات تعمیراتی گوشی موبایل سامسونگ S20 در مجموعه تعمیراتی آی فیکس پارت

به گفتگو بپیوندید