رد کردن لینک ها

تعمیر و یا تعویض اسپیکر گوشی سامسونگ S10 Plus

چه زمان نیاز به تعمیر و یا تعویض اسپیکر S10 Plus می باشد؟

آیا با پخش موسیقی  توسط گوشی سامسونگ S10 Plus  خود مشکل دارید؟ آیا هنگام مکالمه صدا را به درستی نمی شنوید، صدا ضعیف است و یا با پارازیت همراه است؟ به احتمال قوی شما نیاز به تعمیر و یا تعویض اسپیکر S10 plus  خود دارید.

خونسرد باشید! آی فیکس پارت جهت تامین قطعات اورجینال و تعمیرات تخصصی گوشی در کنار شماست! ضمانت، سرعت عمل و قیمت های منصفانه آی فیکس پارت، دلایل رضایت مشتریان هستند.

طراحی اسپیکر گوشی سامسونگ S10 Plus به چه صورت است؟

در ابتدا لازم است بدانید، در طراحی گوشی سامسونگ S10 Plus ، 2 اسپیکر تعبیه شده است، یک اسپیکر در قسمت بالای گوشی وجود دارد که وظیفه انتقال صدا از مکالمات را بر عهده دارد، یعنی هنگامی که با شخصی مکالمه می کنید صدا را بدون نیاز به هندزفری می شنوید. اسپیکر دیگر موظف به پخش صدا است، برای مثال: پخش صدا هنگامی که موسیقی گوش می کنید و یا فیلمی را تماشا می کنید.

اگر عملکرد هر کدام از اسپیکر های گوشی  سامسونگ  S10 Plus  با مشکل رو به رو شوند، نیاز برای بررسی  تعمیر و یا تعویض اسپیکر S10 Plus ضروری است.

اگر آب و مایعات به اسپیکر گوشی نفوذ کرده اند و یا گوشی سامسونگ S10 Plus  آسیب جسمی دیده است، حتما به یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید که تشخیص دهد چه روشی مناسب حل مشکل شماست؟

تعمیر و یا تعویض اسپیکر S10 Plus ؟

ما در این مقاله چند عنوان مهم از روش های عیب یابی اسپیکر گوشی سامسونگ  S10 Plus  که شما به سادگی می توانید امتحان کنید را ذکر کرده ایم، در خیلی از موارد مشکلات اسپیکر گوشی سامسونگ S10 Plus  در صورت عدم آسیب فیزیکی و نفوذ مایعات با  روش های زیر قابل حل هستند!

عیب یابی آسان توسط شما! جهت بررسی تعمیر و یا تعویض اسپیکر S10 Plus

۱- ریستارت کنید!

به راحتی توسط نگه داشتن دکمه های روشن/ خاموش و کاهش صدا گوشی را ریستارت کنید و سپس دکمه ها را رها کنید، در بعضی موارد مشکلات اسپیکر گوشی سامسونگ S10 Plus تنها با ریستارت حل می شود!

۲- حافظه پنهان گوشی (Cache) را پاک کنید.

هر برنامه ایی که در سیستم عامل اندروید استفاده می شود (تلگرام و …) فایل هایی را برای ذخیره اطلاعات ایجاد و نگهداری می کنند، در بعضی از موارد با حذف Cache ها، مشکل اسپیکر رفع می شود و نیازی به تعمیر و یا تعویض اسپیکر S10 Plus نمی باشد.

۳- نصب برنامه های مخرب

نصب یک برنامه مخرب می تواند مشکلات متفاوتی را برای گوشی ایجاد کند، اگر فکر می کنید اسپیکر گوشی S10 Plus پس از نصب برنامه ایی دچار مشکل شده است، Safe Mode و یا حالت ایمن را امتحان کنید، قابلیتی که با فعال کردن آن می توانید با گوشی S10 Plus به صورت خام کار کنید، اگر مشکلات اسپیکر در حالت Safe Mode وجود نداشتند، تنها کافیست گوشی را به حالت اولیه برگردانید و برنامه را پاک کنید تا مشکل اسپیکر گوشی سامسونگ S10 Plus شما برطرف شود.

۴- تنظیمات گوشی را به حالت اولیه برگردانید.

به بخش تنظیمات گوشی خود بروید و گزینه Reset All Setting را فعال نمایید، نگران نباشید، هیچ مشکلی برای داده های شخصی شما پیش نمی آید! فقط تنظیماتی را که فعال کرده بودین به حالت اول بر خواهند گشت، گوشی S10 Plus را مجددا راه اندازی کنید و اسپیکر را امتحان نمایید!

۵- بازگشت به حالت کارخانه و یا Reset Factory

اگر با هیچ کدام از روش های عیبی یابی بالا مشکل اسپیکر گوشی سامسونگ S10 Plus حل نشد! گوشی را از بخش تنظیمات به حالت کارخانه برگردانید، اما حتما به خاطر داشته باشید، تمام اطلاعات شخصی شما از بین خواهند رفت و شما نیاز به پشتیبان گیری دارید.

توصیه آی فیکس پارت به شما عزیزان این است که در این مرحله از یک مرکز متخصص کمک بگیرید تا به درستی تشخیص برای تعمیر و یا تعویض اسپیکر S10 Plus صورت پذیرد.

اسپیکر گوشی سامسونگ S10 PLUS

لیست تمامی قطعات و خدمات قابل ارائه برای گوشی موبایل سامسونگ S10 Plus

سایر خدمات تعمیراتی گوشی موبایل سامسونگ S10 Plus در مجموعه تعمیراتی آی فیکس پارت

تعویض باتری گوشی سامسونگ S10 Plus

تعویض باتری گوشی سامسونگ S10 Plus تکنولوژی در لحظه پیشرفت می کند! کمپانی های بزرگ تولید موبایل به فکر محصولات متنوع با قیمت های متفاوت هستند تا بتوانند نیاز هر قشری از مردم را پوشش دهند. تا 1 سال پیش هیچ کس به فکر ویروس نوظهوری نبود که به راحتی منتشر شود و دنیا را [...]

به گفتگو بپیوندید