رد کردن لینک ها

تعمیرات گوشی سامسونگ Note 10 آب خورده

آیا تعمیر گوشی سامسونگ Note 10 آب خورده امکان پذیر است؟

با وجود پیشرفته شدن انواع گوشی موبایل، تنها تعداد اندکی از آنها ضد آب واقعی هستند، خیس شدن گوشی Note 10 به علت های متفاوت برای افراد اتفاق می افتد، نکته قابل توجه این است که تعمیر گوشی سامسونگ Note 10 آب خورده امکان پذیر است.
با آی فیکس پارت در این مقاله همراه باشید تا بدانید هنگام برخورد با گوشی Note 10 آب خورده چه رفتاری صحیح است.
گوشی Note 10 از قابلیت Ip68 برخوردار است، یعنی در برابر مایعات و گرد و غبار مقاوم است، اما این به معنی غوطه ور شدن گوشی Note 10 در آب نمی باشد. اگر گوشی Note 10 مدت زمان طولانی در آب غوطه ور شود، نیاز به تعمیر دارد.

تعمیرات-سامسونگ-نوت-10-آب-خورده

تعمیر گوشی سامسونگ Note 10 آب خورده را مشکل نکنید!

اکثر افراد هنگامی که بگوشی خیس رو به رو میشوند، با عصبانیت شروع به تکان دادن آن می کنند، از سشوار (منجر به پخش شدن بیشتر آب در اجزای داخلی گوشی می شود)، جاروبرقی و یا سطل برنج (گرد و غبار نشاسه برنج، به داخل گوشی نفوذ می کند.) استفاده می کنند، این روش ها باورهای کاملا غلطی هستند که نه تنها مفید نیستند، بلکه حتی منجر به آسیب رساندن جدی به موبایل می شوند! استفاده از روش هایی که به اشتباه برای مقابله با گوشی آب خورده رایج شده اند، شانس تعمیر گوشی سامسونگ Note 10 آب خورده را کم می کنند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که میزان آسیب های احتمالی و درصد تعمیر موفق گوشی به عوامل متعددی مانند: مدت زمان غوطه ور شدن در آب، سرعت عملکرد شما و مقاومت گوشی بستگی دارد.

مراحل تعمیر گوشی سامسونگ Note 10 آب خورده:

  1. سریع باشید و گوشی Note 10 آب خورده را از مجاورت با آب و یا مایعات خارج کنید. سرعت عمل در برخورد با گوشی زمانی که در مجاورت با آب و یا مایعات دیگر قرار دارد، مهم ترین نکته است.
  2. اگر گوشی شما، قاب، بامپر و یا کیف دارد، خیلی سریع آنها را از هم جدا کنید. کابل شارژر را هم در صورت اتصال خارج کنید، خروج سیم کارت هم ضروری است. (خروج باتری هم در صورتی که امکان خارج کردن آن وجود دارد، نکته مهمی است، اما باتری گوشی Note 10 از نوع داخلی است و برای جدا شدن نیاز به تعمیرکار دارد)
  3. در صورتی که گوشی همچنان روشن است، فقط آن را خاموش کنید، هیچ اقدام دیگری نکنید! با خاموش کردن گوشی Note10، برق دستگاه را قطع می کنید، تا از احتمال اتصال کوتاه جلوگیری شود. (به هیچ عنوان گوشی Note 10 آب خورده که خاموش است را روشن نکنید.)
  4. با یک دستمال و یا حوله نخی، خیلی سریع تمام قسمت های گوشی را خشک کنید، اگر آب در پورت شارژر و یا هندزفری نفوذ کرده، به آرامی آن را خشک کنید، دقت کنید که تکان دادن گوشی و یا تلاش بیهوده منجر به نفوذ آب بیشتر به داخل گوشی نشود. (می توانید از یک دستگاه هوای فشرده استفاده کنید، اما اکثر افراد امکان دسترسی به هوای فشرده خصوصا در موقعیت های مختلف را ندارند.
  5. راهکاری که در بالا عنوان شد، مهم ترین نکات در برخورد با گوشی آب خورده Note 10 می باشند که با رعایت آنها تعمیر گوشی سامسونگ Note 10 آب خورده امکان پذیر است. زمانی که گوشی Note 10 در مجاورت آب یا مایعات قرار گرفت، نگران نباشید، با آرامش و خونسردی مراحل بالا را انجام دهید و به یک تعمیرکار حرفه ایی مراجعه کنید تا گوشی را در برابر آسیب های احتمالی بررسی کند و تعمیر گوشی سامسونگ Note 10 آب خورده به بهترین نحو صورت پذیرد.
تعمیرات-گوشی-نوت-10-آب-خورده

مجموعه آی فیکس پارت با تعمیرات تخصصی موبایل, ضمانت قطعات و تجربه چندین ساله در کنار شما عزیزان است. جهت انجام تمامی خدمات مربوط به تعمیرات موبایلتان با ما تماس حاصل فرمایید.

 

به گفتگو بپیوندید