رد کردن لینک ها

از کار افتادن تاچ گوشی S10 – تعمیر یا تعویض تاچ سامسونگ S10

بررسی دلایل از کار افتادن تاچ گوشی سامسونگ S10

اگر صفحه تاچ گوشی S10 شما  از کار افتاده است و نمی توانید به راحتی با همه قسمت های آن کار کنید و یا مشکلی جهت تایپ در صفحه کلید برنامه های خود دارید؛ شما با مشکل از کار افتادن تاچ گوشی S10 خود مواجه شدید، نگران نباشید! از کار افتادن تاچ گوشی می تواند کاملا موقتی باشد و بدون نیاز به صرف هزینه زیاد به راحتی  بر طرف شود.

در دنیای دیجیتال امروز اکثر افراد همه روزه و در اکثر ساعات شبانه روز با گوشی های هوشمند و تاچ فعالیت می کنند، خیلی از کسب و کارهای بزرگ تنها به واسطه گوشی مدیریت می شوند! بروز مشکلات برای گوشی از جمله: از کار افتادن تاچ باید به سرعت و با دقت بر طرف شوند.

در ادامه برای حل مشکل از کار افتادن تاچ گوشی S10  با آی فیکس پارت همراه شوید (6 راهکار ساده برای شما در نظر گرفتیم!)

چگونه میتوانیم مشکل تاچ گوشی سامسونگ S10 را برطرف کنیم؟

این نکته را درنظر داشته باشید که راهکارهای ساده  جهت حل مشکل از کار افتادن تاچ گوشی برای آسیب های نرم افزاری مناسب هستند! اگر گوشی S10  از ارتفاع افتاده، آسیب فیزیکی دیده است و یا در مجاورت مایعات قرار گرفته و این آسیب ها منجر به شکسته شدن و یا از کار افتادن تاچ گوشی S10  شده اند، تنها یک تعمیرکار متخصص می تواند این مشکل را برطرف کند.

تعمیر و یا تعویض اسپیکر S10 Plus ؟

درصد بالایی از مشکلات نرم افزاری که منجر به از کار افتادن تاچ گوشی S10  می شوند؛ از طریق راهکار هایی که در پایین عنوان میشوند رفع خواهند شد. اگر همچنان با مشکل مواجه هستید و یا تاچ گوشی S10  شما، مشکلات سخت افزاری دارد، آی فیکس  پارت به همراه متخصصان خود در خدمت شماست.

راهکارهایی آسان برای حل مشکل از کار افتادن تاچ گوشی S10

1

گلس صفحه نمایش ( محافظ صفحه) را تعویض کنید.

در بعضی از موارد گلس های کپی و کم کیفیت منجر به کند شدن و یا از کار افتادن بخشی از تاچ گوشیS10  می شوند، ابتدا گلس را بردارید و سپس صفحه تاچ را بدون گلس امتحان کنید.

2

ریستارت کنید (راه اندازی مجدد)

اگر بار اول است که با مشکل از کار افتادن تاچ گوشی S10 رو به رو شدید، ریستارت می تواند با تنظیم مجدد نرم افزار به رفع مشکل تاچ گوشی S10  کمک کند.

3

از اپلیکیشن کالیبره استفاده کنید.

اگر مشکل تاچ گوشی S10، با دو راهکار بالا برطرف نشد،  پیشنهاد ما به شما استفاده از برنامه   Touchscreen Calibration است، این برنامه را به راحتی می توانید از گوگل پلی دانلود کنید و دقت و حساسیت سنسور صفحه تاچ را بالاتر ببرید.

4

گوشی خود را همیشه آپدیت نگه دارید

آپدیت نگه داشتن به معنای به روزرسانی اندروید و تمام برنامه های گوشی می باشد. در بسیاری از موارد آپدیت شدن، مشکل از کار افتادن تاچ گوشی S10  را برطرف میکند

5

بررسی برنامه های شخص ثالث که دانلود کرده اید (ممکن است مخرب باشند!)

گوشی S10  خود را به وضعیت Safe Mode  و یا حالت ایمن تغییر دهید (حالت ایمن وضعیتی است که گوشی هایی با سیستم عامل اندروید، همچینین گلکسی S10  از آن برخوردارند و به واسطه آن بدون نیاز به حذف برنامه ایی، گوشی به صورت اولیه و خام کار می کند) اگر در حالت ایمن مشکل از کار افتادن تاچ گوشی S10  شما از بین رفت! به احتمال قوی مشکل یکی از نرم افزارهای نصبی است که دانلود کرده اید. گلکسی S10 خود را به حالت اولیه برگردانید و از حذف آخرین نرم افزار شروع کنید.

6

گوشی را به تنظیمات کارخانه برگردانید (Reset Factory)

اگر با تمام راه کارهایی که ذکر شد، مشکل تاچ گوشی S10  وجود داشت، از تمام فایل های شخصی خود نسخه پشتیبان (Backup ) بگیرید و بعد از طریق تنظیمات Reset Factory  کنید.

تعمیرات-تاچ-گوشی-سامسونگ-s10

لیست تمامی قطعات و خدمات قابل ارائه برای گوشی موبایل سامسونگ S10 Plus

تعمیر برد سامسونگ S10 – تعویض برد سامسونگ S10

برد گوشی های سامسونگ تشکیل شده از هفت قسمت می باشد که هر کدام از آن ها اهمیت بالایی را دارند و می توانند بر روی عملکرد گوشی تاثیرگذار باشند. وجود هر گونه ایراد در این بخش از گوشی، می تواند باعث یک عملکرد ضعیف شوند و باعث به وجود آمدن مشکلات متعددی گردند. دلایل [...]

تعمیر گوشی سامسونگ آب خورده S10

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که در صورت آب خورده شدن گوشی تان چه کاری باید انجام دهید؟ حتما اولین جوابی که به ذهن شما می رسد این بوده که سریعا به مرکز تعمیر مراجعه کنیم. تصور کنید که تا چند ساعت پیش رو شما امکان رجوع نخواهید داشت. نمی [...]

به گفتگو بپیوندید